جشن فارغ التحصیلی ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد

از تمامی دانشجویان در حال فراغت از تحصیل و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد، دعوت می شود که برای شرکت در مراسم فارغ التحصیلی خود، بر اساس راهنما ثبت نام نمایند.

۱- کلیه دانشجویانی که در فاصله ۱ / ۱۱ / ۱۳۹۸  تا ۳۰ / ۱۱ / ۱۴۰۲ فارغ التحصیل شده اند یا می شوند می توانند در این جشن شرکت کنند.

۲- مهلت ثبت نام صرفاً تا تاریخ ۰۷ / ۱۱/ ۱۴۰۲ می باشد. بدیهی است که در صورت عدم تمدید این تاریخ، دانشگاه در قبال ثبت نام دانشجو بعد از این تاریخ هیچ مسئولیتی نمی پذیرد.

۳- ظرفیت ثبت نامی جشن محدود می باشد و بدیهی است دانشجویانی که زودتر ثبت نام کرده اند در اولویت قرار می گیرند. و در صورت تکمیل ظرفیت، ثبت نام متوقف می شود.

۴- دانشجویان لازم است قبل از هرچیز نسبت به تکمیل فرم های تسویه حساب اقدام نموده باشند و تاریخ فراغت آن ها در سیستم ثبت شده باشد. (دانشجویانی که در مرحله دفاع از پایان نامه هستند نیز می توانند در این جشن شرکت کنند)

۵-هزینه ثبت نام برای هر یک از دانشجویان ۳۰۰۰۰۰(سیصد هزار)تومان می باشد.(این هزینه شامل حضور دانشجوی فارغ التحصیل و دو نفر همراه می باشد)

۶- مبلغ واریزی در صورت انصراف دانشجو از شرکت در جشن به هیچ وجه بازگردانده نخواهد شد.

۷-زمان برگزاری جشن: هفته آخر بهمن ماه ۱۴۰۲

۸-جهت ثبت نام در مراسم لازم است متقاضیان عزیز با انجام مراحل زیر در سامانه جشن فارغ التحصیلی نام نویسی نمایند. بدیهی است که ثبت نام متقاضی تنها در صورت ثبت و تایید هزینه واریزی جشن تکمیل می گردد.

✅مراحل ثبت نام (روش اول):

۱-مراجعه به آدرس edu.safahan.ac.ir 

۲ - ورود به قسمت پرداخت های متفرقه

۳-در بخش«موضوع پرداخت»: انتخاب گزینه«پرداخت های فارغ التحصیلی»

۴-در بخش «آیتم پرداخت»: انتخاب گزینه «جشن فارغ التحصیلی»

✅مراحل ثبت نام (روش دوم):

لینک مستقیم پرداخت متفرقه:

https://edu.safahan.ac.ir/Hermes.html?param=sundry+eid=1

چاپ

logo new اعتبار و نمونه مدرک پایان تحصیلات موسسه آموزش عالی صفاهان