وضعیت هوای اصفهان
قابل‌توجه‌اساتیدودانشجویان

زمان انتخاب واحد نیمسال اول ۹۷ -۹۶

 

زمان انتخاب واحد نیمسال اول ۹۷ -۹۶ از  پنجم شهریورماه می باشد .

 دانشجویان تنها به میزان شهریه پرداختی می توانند واحد اخذ نمایند(به طور مثال اگر شهریه پرداختی معادل ۱۴ واحد درسی باشد در صورت اخذ ۱۶ واحد سامانه اجازه ذخیره انتخاب واحد را به دانشجو نخواهد داد و لازم است دانشجو نسبت به حذف واحد های اضافه اقدام نموده و مجدداً انتخاب واحد خود را ذخیره نمایند.)
توصیه می گردد که دانشجویان در اسرع وقت نسبت بر پرداخت شهریه های خود اقدام نمایندتا از بروز هرگونه مشکل در زمان انتخاب واحد جلوگیری نمایند.
مسئولیت عدم انجام به موقع انتخاب واحد به هر دلیل بر عهده دانشجویان می باشد و مؤسسه مسئولیتی در قبال تامین واحد و ظرفیت کلاس برای این دسته از دانشجویان ندارد.

بر اساس ماده ۱۴ آیین نامه مالی؛شهریه دانشجویان در صورت اتمام سقف سنوات تحصیلی مجاز مطابق با تعرفه سال جاری محاسبه خواهد شد .
حداکثر مدت مجاز تحصیل برای ورودی ها ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ در دوره های کاردانی و کارشناسی نا پیوسته ۵ نیمسال و در دوره کارشناسی پیوسته ۱۰ نیمسال می باشد .
حداکثر مدت مجاز تحصیل برای ورودی ها ۱۳۹۳ به بعد در دوره های کاردانی و کارشناسی نا پیوسته ۴ نیمسال و در دوره کارشناسی پیوسته ۸ نیمسال می باشد .
حداکثر مدت مجاز تحصیل برای دانشجویان کارشناسی ارشد ۴ نیمسال می باشد .
حداکثر نیمسال های مشروطی مجاز در دوره کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دو نیمسال و در دوره کارشناسی پیوسته ۳ نیمسال اعم از متوالی یا متناوب است ، در مواردی که معدل دانشجو ۱۲ یا بالاتر باشد، در سقف سنوات مجاز می تواند تا زمانی که در نیمسال های بعدی مشروط نشود ، به تحصیل ادامه دهد در غیر این پرونده نامبرده بنا به در خواست دانشجو باید در کمیسیون موارد خاص مطرح گردد در غیر اینصورت از تحصیل محروم می گردد.
حداکثر حداکثر نیمسال های مشروطی مجاز در دوره کارشناسی ارشد دو نیمسال می باشد ، در مواردی که معدل دانشجو ۱۴ یا بالاتر باشد، در سقف سنوات مجاز می تواند تا زمانی که در نیمسال های بعدی مشروط نشود ، به تحصیل ادامه دهد در غیر این پرونده نامبرده بنا به در خواست دانشجو باید در کمیسیون موارد خاص مطرح گردد در غیر اینصورت از تحصیل محروم می گردد.

پذیرش دانشجویان ممتاز بدون کنکور در رشته های کارشناسی ارشد

 

فرم رتبه اولی کارشناسی پیوسته

فرم اطلاعات داوطلبان پذیرش بدون کنکور۹۵

امانت کتاب از کتابخانه مرکزی دانشگاه اصفهان

به اطلاع کلیه دانشجویان می­رساند که برابر قرارداد منعقده بین مؤسسه آموزش عالی صفاهان و دانشگاه اصفهان کلیه دانشجویان موسسه صفاهان می­توانند با پرداخت ۵۰% حق عضویت سالیانه معادل مبلغ ۴۰ هزار تومان به شماره حساب ۲۱۷۷۲۴۰۲۳۸۰۰۲ بانک ملی با کد شناسه ۱۱۰۴۴۳ بنام درآمدهای اختصاصی معاونت پژوهشی دانشگاه اصفهان کارت عضویت یکساله از بخش امانات کتابخانه مرکزی دانشگاه اصفهان کتاب به امانت بگیرند.
برای این منظور لازم است دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی معتبر مؤسسه صفاهان به کتابخانه مؤسسه معرفی نامه دریافت نموده به کتابخانه مرکزی دانشگاه اصفهان مراجعه نمایند.

انصراف

enseraf

مؤسسه صفاهان

b1 b2

%d8%a8%d9%86%d8%b1-%da%86%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c3

اطلاع رسانی

بدینوسیله به اطلاع می رساند هیچیک از گروه های موجود در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی متعلق به موسسه آموزش عالی صفاهان نبوده و تنها کانال های تلگرامی  که قبلا در وبسایت رسمی موسسه اطلاع رسانی شده باشند معتبر هستند.
بدیهی است مسئولیت محتوای درج شده در هریک از گروه های منتسب به موسسه آموزش عالی صفاهان به عهده نویسنده بوده و این موسسه تعهدی در قبال آن ندارد.

قابل توجه دانشجویان عزیز

دانشجویانی که درخواست استفاده از اینترنت را دارند لازم است:

۱- فرم درخواست اکانت را از انتشارات یا سایت دریافت نمایید.

۲- کامل کردن فرم و امضا کردن هر دو طرف برگه.

۳- گرفتن امضا از مدیر امور فناوری آقای ده بزرگی(ساختمان شماره ۳، طبقه همکف).

۴- مراجعه به دفتر امور فناوری ساختمان ۵ جهت دریافت اکانت(همراه با کارت دانشجویی).

فرم اکانت

آیین نامه پذیرش استعداد درخشان

آیین نامه پذیرش با آزمون استعدادهای درخشان در دوره های کارشناسی(پیوسته و ناپیوسته) و کارشناسی ارشد

آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری

همایش ها و کنفرانس ها

همایش فیروزه: صنعت و فرهنگ
۲۳۲ عنوان اولویت های پژوهشی 
آمادگی دریافت مقاله جهت چاپ در نشریه رویکردهای پژوهشی کارآفرینانه در کشاورزی
سامانه پیشینه پژوهش با هدف پیش گیری از انجام پژوهش های تکراری
معرفی سامانه انتشار محتوای آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد 
 همایش ملی میراث علم و جامع
اعلام شروع ارزیابی سال ۱۳۹۶ نشریات
فهرست نشریات لغومجوزشده وزارت ارشاد
همایش و کنفرانس های ۱۳۹۶
قابل توجه دانشجویان جهت استفاده از کتابخانه مرکزی دانشگاه اصفهان

دانشجویان محترم لطفا فرم معرفی نامه کتابخانه جهت ارائه به کتابخانه دانشگاه اصفهان را تکمیل نمایند و به همراه یک قطعه عکس و کارت دانشجویی معتبر  به کتابخانه مرکزی دانشگاه اصفهان مراجعه نمایند.

اعلام سیاهه نشریات نامعتبر و جعلی توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری

بدینوسیله به اطلاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی مؤسسه صفاهان می رساند، پیرو توافق این مؤسسه با دانشگاه اصفهان، دانشجویان در طول هر نیمسال بدون معرفی نامه و صرفاً با ارائه کارت دانشجویی به تعداد دفعات غیرمحدود وارد بخش مراجع و پایان نامه در کتابخانه مرکزی دانشگاه اصفهان شده و با پرداخت ۵۰۰۰ تومان، که معادل ۵۰ درصد وجه برای هر ساعت بهره برداری از منابع است، استفاده نمایند. همچنین از تسهیلات ۳۰ صفحه کپی نیز با ۵۰ درصد تخفیف، یعنی هر صفحه ۷۵۰ ریال استفاده نمایند.

آخرین سیاهه نشریات نامعتبر (Black list Journals) و جعلی (Fake & hijacked Journals)

دومین کنفرانس حوادث و آسیب پذیری های امنیت فضای تبادل اطلاعات (آپا۲)

پنجمین کنفرانس الکترومغناطیس مهندسی ایران

بیست و پنجمین کنفرانس مهندسی برق ایران

قابل توجه دانشجویان خانم دلیران

خانم دلیران  جهت رسیدگی به اعتراضات  درس زبان خارجه روز چهارشنبه مورخ۹۶/۰۶/۰۱ ساعت۱۱-۱۰ در دفتر اساتید ساختمان۲حضور خواهند داشت.

قابل توجه دانشجویان آقای سادات ابراهیمی

آقای سادات ابراهیمی جهت رسیدگی به اعتراضات درس زبان فارسی روز چهارشنبه مورخ۹۶/۰۶/۰۱ساعت۱۰در دفتر اساتید ساختمان۶ حضور خواهند داشت.

قابل توجه دانشجویان خانم فتاح المنان

خانم فتاح المنان جهت رسیدگی به امور پروژه و کارآموزی ترم تابستان۹۶-۹۵روز چهارشنبه مورخ۹۶/۰۶/۰۱ ساعت۱۳-۱۱ در دفتر اساتید ساختمان۶حضور خواهند داشت.

حضور دانشجویان الزامی می باشد.

قابل توجه دانشجویان خانم قانع

خانم قانع روزهای شنبه ساعت۱۰-۸در دفتر اساتید ساختمان۶ حضور خواهند داشت.

قابل توجه دانشجویان گروه برق

آندسته از دانشجویانی که هنوز جهت پر کردن فرم های پیش انتخاب واحد اقدام نکرده اند اگر درس ارائه نشده ای دارند که گرفتن آن در ترم آتی الزامی است (با نگرفتن آن واحد های انتخابی و وضعیت ترم دچار مشکل میشود) لطفا سریعا تا تاریخ ۹۶/۰۵/۳۱ فرم ها را تهیه و پر کنند تا در صورت به حد نصاب رسیدن برای آنها ارائه شود. در صورت ارائه درس جدید مانند آز بررسی قدرت، آن دسته از دانشجویانی که فرم ها را تحویل داده اند در اولویت قرار گرفته و در صورت وجود ظرفیت باقی مانده مابقی دانشجویان میتوانند درس را اختیار کنند.

قابل توجه دانشجویان آز بررسی سیستم های قدرت آقای حاجی محمدی

کلاس جبرانی درس  آز بررسی سیستم های قدرت با آقای حاج محمدی روز دوشنبه ۹۶/۰۵/۳۰ ساعت ۱۱ تا ۱۳ برگزار میگردد.

زﻣﺎن درﻳﺎﻓﺖ ﻛﺎرت ورود ﺑﻪ ﺟﻠﺴﻪ نیمسال تابستان ۹۶ – ۹۵

زﻣﺎن درﻳﺎﻓﺖ ﻛﺎرت ورود ﺑﻪ ﺟﻠﺴﻪ نیمسال تابستان ۹۶ – ۹۵ ، ازتاریخ ۲۵/ ۰۵/ ۱۳۹۶  می باشد. ﺗﻮﺻﻴﻪ ﻣﻲﮔﺮدد داﻧﺸﺠﻮﻳﺎن از روزﻫﺎی اﺑﺘﺪاﻳﻲ ﻓﻌﺎلﺷﺪن ﻛﺎرﺑﺮی، اﻗﺪام ﺑﻪ درﻳﺎﻓﺖ ﻛﺎرت ورود ﺑﻪ ﺟﻠﺴﻪ اﻣﺘﺤﺎﻧﻲ ﺧﻮد ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ و آن را ﺑﻪ روزﻫﺎی ﭘﺎﻳﺎﻧﻲ ﻣﻮﻛﻮل ﻧﻨﻤﺎﻳﻨﺪ.
در ضمن به تاریخ و ساعات امتحانی درج شده در کارت ورود به جلسه توجه شود . در ﺻﻮرﺗﻲﻛﻪ ﻛﺎرت ورود ﺑﻪ ﺟﻠﺴﻪ ﻓﺎﻗﺪ ﻋﻜﺲ ﺑﻮد، همراه داشتن کارت شناسایی عکس دار (کارت ملی یا کارت دانشجویی ) جهت شرکت در جلسه امتحان الزامی است.

تسویه حساب مالی جهت دریافت کارت ورود به جلسه امتحان الزامی می باشد، در صورت کوتاهی مسئولیت عدم صدور کارت امتحان و عواقب ناشی از آن بر عهده شخص دانشجومی باشد. امور مالی موسسه در روز های برگزاری امتحان مجوز ورود به جلسه صادر نخواهد کرد.

جهت دریافت کارت از طریق سامانه آموزش > گزارش ها > کارت امتحان اقدام نمائید .

آزمایشگاه های ارائه شده گروه برق در ترم مهر

آزمایشگاه های ارائه شده گروه برق در ترم مهر

قابل توجه دانشجویان آز بررسی سیستم های قدرت آقای حاجی محمدی

کلاس آز بررسی سیستم های قدرت آقای حاجی محمدی روز سه شنبه مورخ ۹۶/۰۵/۲۴ تشکیل نمیگردد. کلاس جبرانی متعاقبا اعلام خواهد شد.

قابل توجه دانشجویان گروه برق

لطفا جهت درخواست درس جدید ( درسی که در نیمسال اینده ارائه نمیشود) فرم مربوطه را از انتشارات تهیه و سپس به دفتر گروه تحویل دهند تا در صورت امکان در زمان حذف و اضافه ارائه گردد. اخرین مهلت ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ میباشد. لازم به ذکر است که دروس پروژه کاراموزی و تربیت بدنی در تمامی ترم ها ارائه میشود.

قابل توجه دانشجویان گروه برق

با توجه به اینکه تنها دروس نیمسال اول و سوم در نیمسال اول۹۶-۹۷ ارائه شده است. در صورت نیاز به درس ارائه نشده به دفتر گروه مراجعه کنید. لازم به ذکر است که قبل از مراجعه باید حتما چارت تحصیلی چک شده لیست دروس مورد نیاز و دلیل درخواست نوشته شده و به گروه تحویل داده شود.

قابل توجه دانشجویان گروه برق

با توجه به اینکه در صورت عدم رعایت همنیاز و پیشنیاز درس انتخابی حتی با اخذ نمره قبولی حذف میشود، لطفا در زمان انتخاب واحد به چارت تحصیلی خود دقت کرده و حتما با رعایت اصول، اقدام به انتخاب واحد نمایید.

قابل توجه دانشجویان درس تجزیه و تحلیل سیستم ها با آقای دکتر حاتم

دانشجویان درس تجزیه و تحلیل سیستم ها با آقای دکتر حاتم میتوانند جهت رفع اشکال درسی خود روز یکشنبه ۲۹ مرداد ماه ساعت ۹ صبح به دفتر گروه مراجعه نمایند.

قابل توجه دانشجویان گروه کامپیوتر

اطلاعیه آموزش در خصوص انتخاب واحد دانشجویان دارای شرایط خاص در نیمسال اول ۹۷-۹۶

اطلاعیه  آموزش  در خصوص  انتخاب واحد دانشجویان دارای شرایط خاص در نیمسال اول ۹۷-۹۶ :

  دانشجویان کارشناسی ناپیوسته و مقطع کاردانی فنی و حرفه ای اگر در مدت دوره تحصیل میانگین نمراتشان حداقل در دو ترم متوالی یا متناوب زیر ۱۲ و مشروط شده باشند و همچنین دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته اگر  در  مدت دوره تحصیل میانگین نمراتشان در سه ترم متوالی یا متناوب زیر ۱۲ و مشروط شده باشند، ایندسته از دانشجویان در نیمسال جدید (نیمسال اول ۹۷-۹۶) اجازه انتخاب واحد ندارند و می بایست  از تاریخ ۱۵ مردادماه ۱۳۹۶ لغایت ۳۰ مرداد ماه ۱۳۹۶ فرم درخواست خود را جهت ادامه تحصیل و بررسی در کمیسیون موارد خاص ، از  انتشارات  تحویل بگیرند و به بایگانی تحویل نمایند  و بعد از آن دانشجو می تواند به صورت مشروط نسبت به انتخاب واحد اقدام نماید.

دانشجویان کارشناسی ارشد اگر در مدت دوره تحصیل میانگین نمراتشان حداقل در دو ترم متوالی یا متناوب زیر ۱۴ و مشروط شده باشند وایندسته از دانشجویان در نیمسال جدید (نیمسال اول ۹۷-۹۶) اجازه انتخاب واحد ندارند و می بایست  از تاریخ ۱۵ مردادماه ۱۳۹۶ لغایت ۳۰ مرداد ماه ۱۳۹۶ فرم درخواست خود را جهت ادامه تحصیل و بررسی در کمیسیون موارد خاص ، از  انتشارات  تحویل بگیرند و به بایگانی تحویل نمایند  و بعد از آن دانشجو می تواند به صورت مشروط نسبت به انتخاب واحد اقدام نماید.

دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۳ و ورودی ماقبل(مقطع کاردانی فنی و حرفه ای –  کارشناسی ناپیوسته – کارشناسی ارشد ) اگر چنانچه تا پایان نیم سال دوم ۹۶ – ۹۵ موفق به فارغ التحصیلی   نشده اند  ، می بایست جهت درخواست تمدید سنوات تحصیلی و بررسی در جلسه کمیسیون موارد خاص، از تاریخ ۱۵ مردادماه ۱۳۹۶ لغایت ۳۰ مردادماه ۱۳۹۶ فرم درخواست خود را جهت ادامه تحصیل و بررسی در کمیسیون موارد خاص ، از  انتشارات  تحویل بگیرند و به بایگانی تحویل نمایند  و بعد از آن دانشجو می تواند به صورت مشروط  نسبت به انتخاب واحد اقدام نماید.

دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۱ و ورودی ماقبل (مقطع پیوسته ) اگر چنانچه تا پایان نیم سال دوم ۹۶-۹۵ موفق به فارغ التحصیلی   نشده اند  ، می بایست جهت درخواست تمدید سنوات تحصیلی و بررسی در جلسه کمیسیون موارد خاص، از تاریخ ۱۵ مردادماه ۱۳۹۶ لغایت ۳۰ مردادماه ۱۳۹۶  فرم درخواست خود را جهت ادامه تحصیل و بررسی در کمیسیون موارد خاص ، از  انتشارات  تحویل بگیرند و به بایگانی تحویل نمایند  و بعد از آن دانشجو می تواند به صورت مشروط  نسبت به انتخاب واحد اقدام نماید.

عدم مراجعه دانشجو و بروز هرگونه مشکل  بر عهده خود دانشجو می باشد.

قابل توجه دانشجویان درس پروژه و کارآموزی خانم قربانی

خانم  قربانی جهت رسیدگی به امور پروژه و کارآموزی ترم تابستان دوشنبه ها از ساعت ۱۰ الی ۱۲ دفتر اساتید ساختمان ۲ میباشند.

تاریخ تحویل مدارک برای دفاع از طرح نهایی در شهریور ماه ۹۶ (گروه معماری)

تاریخ تحویل مدارک برای دفاع از طرح نهایی در شهریور ماه ۹۶ (گروه معماری)

قابل توجه دانشجویان خانم وفا

خانم وفا جهت رسیدگی به امور پروژه و کارآموزی ترم تابستان۹۶-۹۵روز شنبه مورخ۹۶/۰۵/۱۴ ساعت۱۰-۸ دردفتر اساتید ساختمان(۱) حضور خواهند داشت.

قابل توجه دانشجویان رشته کامپیوتر

دانشجویانی که درس کارآموزی خود را در ترم تابستان۹۶-۹۵ با خانم عموزادی اخذ نموده اند، موظف هستند در جلسه توجیهی روز شنبه مورخ۹۶/۰۵/۱۴ ساعت۱۴-۱۳ در کلاس۵۱۳حضور یابند.

حضور دانشجویان الزامی می باشد.

گروه های خبری
اوقات شرعی